Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 16 Disember 2010

cuti semester bermula....

alhamdulilah..akhirnya cuti semester pertama telah pun bermula..alangkah bestnyer...dapat aku nikmati cuti akhir semester pertama dengan sepuas-puasnya..yahoooo...happynyer aku...

aku telah bercuti bermula 14hb Disember sampailah 14 Januari 2011...wah...cuti sebulan la nampaknya aku kali ini....seronok2.....

ermmm...aku nk buat apa la dalam masa sebulan nih....TIDO..MAKAN...FB.....JALAN2....wah..nampaknya aku akan membesarkan badan aku dalam masa sebulan nanti...hohohooo...

yelah..kalau aku kerja..maybe ok jugak kot..maklumlah..leh cari sedikit duit untuk dibelanja masa semester kedua nanti...

aku pikir gak untuk keje..kalau keje dapat juga aku top4 duit nanti....

SeLaMaT CuTi SeMeStER......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters