Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 17 Disember 2010

best friend



ha..hari ni aku nk citer ckit pasal best friend..ermmm..mesti korang pun ada ramai best friend kan.al-maklumlah..kalau takder kawan susah gak..tapi kekadang kalau ada kawan yang tak best pun x leh gak.buat sakit jiwa asenya.okeylah.disini aku senaraikan kawan-kawan yang best friend time kat UUM.sorrylah kalau mana ada yang best freiend aku tu tak tersenarai dalam list ni ea..coz gambar korang xder lam laptop aku...


Nama Sebenar : AMIRUL ASYRAFF
Nama Gelaran : Mieyo
Asal : Perak
Perwatakan : memang kelakar giler,happening,suka meLAZERkan orang,kawan yang sempoi,kekadang kuat merajuk jugak.


Nama Sebenar : MOHAMAD AZUDDIN
Nama Panggilan : Judin
Asal : Kelantan
Perwatakan : perangai yang gila-gila,baik,main cakap lepas jer...hehehe..apa2pun kawan sejak sekolah menengah lagik sampai la U


Nama Sebenar : SAIRUL ZAMRI
Nama Panggilan : Makbie
Asal : Johor
Perwatakan : Lembut - baik hati - periang - suka menyanyi - happening - mulut Lazer


Nama Sebenar : MUHAMMAD HAZEEM
Nama Panggilan : Ajim
Asal : Kelantan
Perwatakan : mulut LAZER - suka sakit hati orang - baik hati - kelakar - pemalu


Nama : AHMAD SURFIYADI
Nama Gelaran : Aul
Asal : Sabah
Perwatakan : seorang yang lembut tapi baik hati - merupakan roomate aku -dah berhenti U - kelakar - mulut LAZER


Nama Sebenar : MUHAMMAD ZAMRI
Nama Panggilan : Ijam
Asal : Melaka
Perwatakan : baik hati - kelakar - sporting - suka tarik bulu kaki orang - happening


Nama Sebenar : MOHAMAD RUZAIDI
Nama Panggilan : Jedy
Asal : Kelantan
Perwatakan : happening - sporting - kelakar - relax


Nama Sebenar : AZWAN
Nama Panggilan : Juan
Asal : Kelantan
Perwatakan : relax - mudah mengaju/merajuk - happening - baik hati


Nama Sebenar : AHMAD KHALIS
Nama Panggilan : Chong
Asal : Kelantan
Perwatakan : relax - kelakar - sporting - baik hati

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters