Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 20 Disember 2010

Part Time (Short Semester)

Ermm.nampaknya cuti semester pertama aku sudah pun bermula..cuti short sem ni akan berakhir pada 14hb Januari 2011..so lambat lagi la..heheehe..leh aku duk rumah puas2...al-maklumlah..dah lama aku duk UUM n menghadap buku untuk final exam baru nih..tapi nervous still ada lagi dalam diri nih coz result untuk semester pertama ni xtahu la mcm mana nanti..risaunya aku...aku harap2 sangat dapat result yang baik.impian aku nk dapat 2.8 or 2.9 ke atas itu pun dh kira bersyukur sangat2...tapi dapat lebih lagi..lagi aku bersyukur kepada Allah SWT...aminnnn.....

Okeylah..memandangkan cuti short sem ni aku telah pun buat keputusan untuk bekerja PART TIME di S.ALAM.baru-baru ni,aku dibagitahu oleh mak cik saudara aku di S.Alam,dimana ada kerja PART TIME tempatnya.Mak cik aku ni keje sebagai kerani di SD CARD yang terletak di seksyen 15,Shah Alam.dier bagi tahu dekat aku yang company ada buat PART TIME untuk simcard..bayaran yang dibayar adalah :

1k simcard = RM30

So..memang lumayan..tapi bayangkan nk ciapkan 1k simcard tuh...waduhhh...penat seyh..namun aku go on jugak,mana x nya,baik aku teruskan,daripada aku x kerja,baik kerja..dapat la jugak duit top4 nanti untuk aku beli brg untuk semester kedua nanti...ehmmmm...

So..aku pun dh sampai S.ALAM..so kerja PART TIME telah pun bermula pada hari pertama lagik..waduhh..penat pun lum hilang lagik..dah suruh kerja..xper..nanti income masuk..hik2..
Aku telah diajar oleh makcik aku untuk starter pack untuk TUNETALK..ermm..sebanyak 500 keping.banyaknyer...so makcik aku suh aku buat cepat2 siap n dier nk dalam pukul 3.00ptg.so aku pun buat la seperti mana yang dier ajar dekat aku.....so aku pun bekerja la dengan keras sekerasnya...

Lebih 3 jam lebih..adusss sakitnyer pinggang aku..memang letih gak ek wat card nih..hehehe..xper...aku pikir pasal income..letih tolak ketepi dulu..hehehe..apa-apa pun dalam lebih kurang pukul 2.00 petang,semua dh siap simcard tersebut dan makcik aku pun ambil card yang telah disiapkan itu...so kerja aku sudah beres....

Penatnyerrrrr.........

Ok..aku sambung esk lak ea...bububuyeeeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters