Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 22 Jun 2010

uitm or uum


UiTM UUM


seperti yg korang tahu,aku akan melanjutkan pelajaran peringkat IJAZAH di UUM (universiti utara malaysia)..hanya beberapa hari jer lagi aku akan berangkat ke UUM untuk mendaftar dan meneruskan pengajian di sana..(hati aku seminggu ini tidak tenang).....

aku tidak tahu kenapa..hati aku rungsing memikir tentang UUM nih coz korang pun tahu kan aku ni memang excited nk masuk UiTM..aku tak kisah sgt masuk UiTM mana-mana pun..janji nama UiTM...memang dah lama aku mengIMPIkan nak masuk/meneruskan pengajian di UiTM (berangan time sekolah form5 lagik.....angan2 mat jenin konon...hehehe)....

namun,,aku harus bersyukur kerana..aku antara yang bertuah dapat menyambung pengajian peringkat ijazah di UUM..cuma aku rasa berat hati jer nk pergi ke UUM dan aku mungkin akan HAPPY kalu aku dpt UiTM.....aku lah orang yang paling Happy kat Dunia ni....gumbiranya hati ini kalau aku dpt....UitM (motto : uitm tetap dihatiku....)

sedih...sedih....sedih...sobs...sobs...hanya tuhan saja yang tahu perasaan hati aku ini...

ya Allah..Kau berikanlah HambaMu ini ketentangan dan kebahagian segala kelancaran semasa aku meneruskan pengajian di UUM ini....AMIN...AMIN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters