Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 6 Jun 2010

Mentor 4 : Ila & Nani ke Separuh Akhir

akhirnya nama Ila dan Nani disebut untuk ke peringkat Separuh Akhir mentor musim ke=4.Ila protege kepada Joe Flizzow manakala Nani pula protege kepada Azmeer.Ini bermakna Shaq iaitu protege kepada Mas Idayu tidak berjaya melangkah ke Separuh Akhir.Shaq terpaksa akur dengan keputusan juri,sms penonton & juri awam dimana Shaq hanya mendapat 27 markah di konsert ketiga berbanding Nani menjuarai konsert ketiga dengan mendapat 38 markah dan Ila pula berjaya mendapat 33 markah.

Jumlah keseluruhan pula ialah :

(KONSERT PERTAMA + KONSERT KEDUA + KONSERT KETIGA)
  1. ILA : 105 MARKAH
  2. NANI : 99 MARKAH
  3. SHAQ : 96 MARKAH

Sudah ramai yang menganggarkan bahawa Ila protege kepada Joe Flizzow akan melangkah ke Separuh Akhir,namun bagi saya vokal yang terbaik dan unik pernah saya dengar adalah Nani.Kerana Vokal Nani ini seakan-akan serak2 basah (ala-ala suara Azharina Azhar)..Bagi saya Nani lebih hebat berbanding Ila.Tapi kedua-dua protege itu berjaya melangkah ke Separuh Akhir Mentor 4.

Bagi Shaq pula,prestasi pada konsert kedua merosot sedikit kerana kegagalan beliau menyampaikan vokal dengan baik.Ini juga terjadi kepada konsert ketiga,namun overall persembahan mantap yang dilakukan oleh Shaq.Syabas Shaq berjaya sampai ke tahap ini.Namun rezeki sampai disini keran tidak berjaya ke Separuh Akhir.

Apa-apa pun,persembahan pasti sengit di antara Ila dan juga Nani pada konsert Separuh AKhir Mentor nanti.Siapakah yang bakla ke final Mentor 4...anda juga layak memilih kerana 30 peratus adalah datangnya daripada SMS yang selebihnya daripada pengkrtik dan juri awam.

Bagi saya,saya memilih NANI.....

aLL the Best Nani...you can do it...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters