Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 10 Jun 2010

camping kat Lata Belantan


esok hari Jumaat bersamaan dengan 11hb Jun 2010,aku,Alif Ramdan,Mazlan Masri dan juga Mohd Iwafie akan berangkat ke Lata Belantan untuk berCAMPING di sana selama 2 hari 1 malam.Kami akan bertolak ke sana maybe pada pukul 9.00 pagi esok dengan kenderaan yang diSPONSORkan oleh Wafie iaitu my best friend forever...

kami pergi berCAMPING kat sana dengan 4 orang iaitu Alif,Mat Le,Wafie dan juga aku..so kitorang akan enjoy di sana...

banyak yang perlu diprepare untuk pergi berCAMPING nih..antaranya keperluan yang perlu ada ialah :


khemah


torch light


food & drink

keperluan diri (sabun,berus gigi)

pakaian utk 2 hari 1 Malam...


apa-apa pun,aku berharap,perjalanan ke tapak CAMPING aku di Lata Belantan ini harap2 semua ok dan berjalan dengan lancar...dan selamat pergi dan selamat sampai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters