Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 10 Jun 2010

dihambur kata-kata kesat/keji


disappointed !!!!!

first aku fikir dlm kepala aku..kecewa teramat sgt2 kerana aku anggap dier Best Friend Forever selama ini,namun itu hanya aku syok sendiri..dier tidak anggap aku cam itu sekali...

apa tidaknya..aku sudah berkawan hampir 2 tahun..aku kenal dier pun melalui Tagged,so aku berkawan ar ngan dier...kami jadi best friend..cuma aku ni terlalu sibuk n kurang tanya khabar kat dier..so dier anggap aku ni sombong..

namun kitorang still contact lagi melalui telefon dulu,cuma tahun ni jarang ckit..maklumlah aku bz ckit ngan keje...dier pun jarang anta msg kat aku..so aku pun x anta juga msg kat dier...aku wat tak tahu jer...

last month aku janji nk g jalan2 kat Terengganu n kbtulan leh jumpa dier,namun..ada masalah yang tidak dpt dielakkan,aku terpaksa batalkan perjalanan aku ke Terengganu..so akulepas itu jadi LOST CONTACT..so..aku pun tak juga hiraukan dier...dier pun juga tak hiraukan aku...

n nk dijaadikan cerita..aku post la status aku kat FB... "my best friend kat Terengganu sombong"....so dier komen balik cakap aku ni dah la marah2...n kemudian dier cakap n hambur kata-kata kesat kat aku..errmmm..ak nak wak camner...biarlah..orang ada hak mulut korang nk kata kat sesaper...tapi jangan melebihi batas....

tapi aku redha jer..aku terima apa yang dier hambur kata-kata itu terhadap aku...aku sedar...mungkin aku salah..apa-apa pun..aku mtk maaf ek kat ko kalu buat ko skit hati..i'm so sorry..aku tak nak berdendam dengan sesaper pun...

biarlah Tuhan saja yang membalas dengan apa yang dier hambur kata-kata kesat kat aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters