Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 19 Jun 2010

check "UPU"

Alhamdulilah..syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpah dan kurniaNya dapat lagi aku teruskan memPOSTINGkan blog ini dan mengUPDATEkan blog ini.

Hari ni aku nak update pasal KEMASUKAN KE IPTA bagi LEPASAN STPM 2009..

Mana tidaknya..sehari sebelum kuarnya result upu nih..hati aku nih bagai nak jatuh n kuar rasanya dari badan aku nih…kerana terlalu n terlampau memikirkan sangat U nih…wahhh…excited nk tahu nih..

Ye lar..seminggu sebelum kuar result STPM dulu pun aku memang nervous giler camnih..memang tak leh nk duduk..tido..makan….ermmm..

Bak kata orang :

MAKAN TAK KENYANGTIDO TAK LENA..MANDI TAK BASAH….”

Ish2…aku takder la sampai ke tahap itu…hehehe…yg tu memang dah anggau cam nk bercinta dah…

Okeylah…dah banyak aku membebel nih…baik aku cakap pasal UPU nih

Hari kamis (semalam)..memang aku on9 sampai ker pagi coz my friend (Leha) ada bagitahu aku yang result dah leh check malam tu…padahal result akan kuar keesokannya (Hari Jumaat) lepas kul 12.00tghhari..

My best friend (Pali) dah check n dapat kat UUM (Kos – Ekonomi) dan aweksnya (Leha) lak dapat kat UPM..so…berpisah la jawabnya…..sedih beb..biler xleh sekali….

Aku jadi semakin nervous tgk my friend dah dapat tahu result…lagi aku naik 100% nervous….

Aku suh my friend check..tpi xdpt…line bz giler…aku pun syok main internet..sampai la kul 2pg…..hik2..

Tapi mataku semakin mengantuk……..tido jer…

Keesokan jugak aku check..lepas kul 12..memang line bz giler…

Last2..aku check…akhirnya :

TAHNIAH !!!!

ANDA DITAWARKAN PENGAJIAN DI UUM
KOS UP22 (SARJANA MUDA PEMASARAN DGN KEPUJIAN)


Wah….sungguh gembira aku dpt tahu……

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters