Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 26 Jun 2010

bantuan



alhamdulilah..syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpah dan kurniaNya dapat lagi aku mengPOSTkan blog ini......huhuhuuu..

hari ni aku nak update pasal " bantuan ipta"..alhamdulilah...akhirnya aku dapat bantuan daripada ADUN BUKIT PANAU iaitu SUMBANGAN BANTUAN PELAJAR IPTA/IPTS...aku gembira sekali..mana tidaknya..saper la xnak duit..kalu bagi kat org gila pun..org gila nk jugak...ish2...

majlis bantuan tersebut telah diadakan di DEWAN MAJLIS DAERAH TANAH MERAH pada pukul 2.00ptg sehingga 5.00 petang.Majlis tersebut merupakan anjuran daripada parti PAS (khusus bagi DUN BUKIT PANAU)....dan majlis tersebut telah dirasmikan oleh ADUN BUKIT PANAU iaitu YB Hj.Abdul Fattah b.Mahmood..

YB Fattah memang amat baik sekali dengan rakyat,mana tidaknya..senyuman yang tidak lengkang dari mulutnya..membuatkan ore sene (senang) nak bergaul dan bertanya khabar..YB macam inilah kita mahu..jangan ada YB tapi sombong nak mampuss....(sorry guna perkataan kasar)...

pada petang tu,YB Fattah dtg lebih kurang pkul 3.30...setelah bagi ucapan..seterusnya majlis penyampaian bantuan diteruskan....seramai 302 terpilih untuk menerima bantuan tersebut..mula-mula penyampaian diteruskan kepada pelajar wanita dan seterusnya pelajar lelaki...

alhamdulilah..semua muka gembira sekali..mana tidaknya..dapat wang saguhati utk menampung beban dan membeli barang2 utk persiapan ke universiti.....hehehee...

aku bersyukur sekali...terima kasih YB ABDUL FATTAH B.MAHMOOD (ADUN BUKIT PANAU & EXCO NEGERI KELANTAN)....terima kasih banyok2.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters