Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 6 Mei 2010

Tayong Dalawa kat Astro Prima


Assalamulaikum dan Salam Sejahtera semua…

Apa khabar..hopely semua2 sihat ek…Kepada yang stay bersama blog saya ini,saya ucapkan ribuan terima kasih byk2 kerana masih setia dengan blog ini.Kepada yang belum jadik follower,come on jadi follower blog saya ini…memang hebat….

Hari ni nak update sikit pasal citer terbaru yang mengantikan slot DRAMA TAGALOG kat astro Prima iaitu Dyesebel.Dyesebel telah pun melabuhkan tirai ceritanya,dah sudah lamapun citer itu dah habis..baru aku nak update.Sekarang citer terbaru yang mengantikan drama itu ialah Talong Dalawa atau maksud dalam bahasa inggerisnya ialah Two Of Us.Two Of Us juga merupakan salah sebuah drama yang famous di Filipina dan mendapat sambutan daripada penonton.Oleh itu,atas inisiatif yang dilakukan oleh Astro Prima,TWO OF US ditayangkan di Malaysia.

Drama Two Of Us ini dibintangi oleh Jake Cuenca (Dave),Kim Chu (Audrey),Gerald Andreson (Jr.) dan ramai lagi…



Okeylah aku ni malas nak cakap banyak2…korang tgk sendiri la citer ni ek..Best tau..perebutan cinta seorang gadis…siapa yang Berjaya sama ada Dave Or Jr…nantikan…

Korang semua leh saksikan Talong Dalawa (Tow Of Us) setiap hari Isnin hingga Rabu pada pukul 2.00ptg-3.00ptg di Astro Prima dan ulangannya pula pada pukul 12.30tghmlm (Isnin-Rabu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters