Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 9 Mei 2010

my buffday & mother day



Alhamdulilah syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpahNya dapat sama-sama kita meraikan hari kelahiran saya yang ke-20tahun ini..wa..nampaknya aku sudah meningkat dewasa..umo sudah masuk 20tahun..so kita kena matured ar ckit..

Hari ni tanggal 09 Mei 2010,genaplah umo aku berusia 20tahun..wah..aku ternyata bangga sekali kerana dpt mencapai umo 20tahun ni…so hari semakin tua….kena la wat amal banyak3….

Actually ketika ni aku tidak berada di kat kg..kalau tak aku dah lama sambut bfday aku nih…Cuma kat cni..aku just celebrate ngan kengkawan jer…xperlah janji celebrate jugak…

Selain hari bfday aku,hari juga hari istimewa iaitu Hari Ibu..wahhh..leh smbut sx nih…

MY BUFFDAY n HAPPY MOTHER DAY

Hadiah yang aku nak bfday aku ni,aku teringin nak dapatkan apartment n kondominium sendirik.dan ada kereta sendirik (BMW,MERCEDES,VIOS,PORSCHE)..itulah impian aku..aku arap2 dpt la aku tunaikan impian aku itu..amin….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters