Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 2 Mei 2010

KONSERT AF8 - MINGGU KE-7 TERBAIK

Alhamdulilah syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpahNya dapat sama-sama kita meneruskan hidup ini di muka bumi Allah ini.Setelah sebulan saya tidak mengupdatekan blog ini kerana KESIBUKAN kerja di pejabat.Saya langusng tidak sempat untuk mengUPDATEkan blog saya ini.

Okeylah,memandangkan hari ini saya akan mengUPDATEkan blog,saya akan posting about AF.al-maklum la saya ni peminat setia AF hik2….sejak AF1 sapa la AF8 kawe ikuti perkembangan dier…

Memandangkan tadi saya baru jer lepas menyaksikan konsert AF8 minggu ketujuh di Astro Ria…saya akan menganalisa mengenai setiap persembahan pelajar pada minggu ketujuh dalam konsert tersebut

FARINA (Jika Kau Ubah Fikiran)
- Persembahan Farina semakin bertenaga dan Berjaya mengawal pentas dengan begitu baik sekali
- Vocal yang mantap dan best
- Cuma perlu kena hati-hati sesetengah part menyayi
- Overall persembahan terbaik malam itu
- PENILAIAN : 6/10

DAUS (……………)
- Persembahan terbaik bagi Daus berbanding pada minggu lepas
- Berjaya mendapat lampu hijau daripada Adlin
- Vocal masih ok Cuma perlu diperbaiki lagi
- Persembahan bertenaga dan mantap
- PENILAIAN : 8/10

ADIRA (Ayat-Ayat Cinta)
- Persembahan bersahaja
- Terbaik wanita pada mala mini
- Berjaya mendapat 3 lampu hijau daripada pengkritik
- Persembahan ok dan menarik
- PENILAIAN : 9/10

MAULANA (Semalaman)
- Persembahan ok
- Perlu lebih versatile
- PENILAIAN : 7/10

SHAHIR (Tiara)
- Biasa jer persembahan
- Vocal power…
- Perlu lebih agresif kot…
- PENILAIAN : 6/10

AIN (Seindah Biasa)
- Persembahan biasa…
- Vocal mantap
- PENILAIAN : 6/10

IWAN (Warisan Wanita Terakhir)
- Persembahan lelaki terbaik pada malam itu
- Berjaya membuat persembahan menarik dengan gaya yang simple
- Penuh dengan persona.
- Berjaya mendapat 3 lampu hijau…
- PENILAIAN : 9/10

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters