Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 10 November 2009

YES !!! SAMPAI GAK AKHIRNYA



ALHAMDULILAH..AKHIRNYA SAMPAI GAK PESANAN YANG AKU MINTAK….

Last week aku sempat memesan bagi Set SOALAN RAMALAN STPM 2009 melalui MAKTAB ADABI GAYA POS SDN BHD…Yes…tapi kan….aku mintak semua subjek yang aku pelajari tetapi 2 kertas yang tak dapat coz tiada dalam stok…Stok sudah habis dong….he2…tu la..sapa suruh lambat pesan..ish2…



Aku pesan semua mata pelajaran yang aku amik seperti
  • BAHASA MELAYU (KERTAS 1 & KERTAS 2)
  • PENGAJIAN AM (KERTAS 1 & KERTAS 2)
  • SEJARAH (KERTAS 1 & KERTAS 2)
  • PENGAJIAN PERNIAGAAN (KERTAS 1 & KERTAS 2)

• Just one paper jer senarai dalam Maktab Adabi Gaya Pos yang tiada iaitu GEOGRAFI.So..aku tak pesan ler…

Apa-apa pun thanks a lot kat pihak penerbitan MAKTAB ADABI GAYA POS coz sudi menghantar dengan sempurna dan selamat barang yang hendak dipesan..



My things sampai maybe kelmarin or kelmarin dulu,so my best friend father tolong hantar kat umah coz kawan dier kerja sebagai penghantaran barang (City-Link)…so aku terkejut gak..saper la hantar barang ni…he2..kot2..peminat…..ehm2..berangan la tu..



Aku pun segera bukak ler plastic yang dibungkus dan baca kertas yang dihantar..So mana paper yang aku tak dapat,akan dipulangkan balik duit aku sebanyak (RM15.50)…

Aku pun happy gak..coz aku akan bertekad nak belajar bersungguh-sungguh….

I want to get good Result…..

Hopely….target result : 3.00 pointer ke atas…..INSYALLAH……..

2 ulasan:

Negara Pelawat Blog


free counters