Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 9 November 2009

BILL JUARA BIGGEST LOSER SEASON 4



Wow...sementara menantikan siapakah gerangan akan ditabalkan sebagai JUARA BIGGEST LOSER untuk musim ke-4 ini,mungkin anda yang peminat setia BIGGEST LOSER tertanya-tanya ???...Who ???

Siapakah yang bakal membawa pulang wang tunai bernila 250,000 dolar US...Wow..banyak tu..

Adakah Julie.....Hollie...Isabeau...or wakil tunggal lelaki dalam musim ini BILL..Ha2...



Nampaknya..aku dah bagi jawapannya...ha2...yang pemenangnya adalah BILL.Bill atau nama sebenarnya BILL GERMANKOS merupakan peserta yang paling konsisten setiap minggu semasa ujian timbang berat..so tak hairanlah kalau dier jadik juara..memang aku nak dier jadi juara pun...actually bagi aku..dier ni sorang yang relax,sporting,takder la agas..or sombong (bongkah) cam sesetengah peserta lain...



Bill berjaya mngalahkan semua lelaki untuk musim itu dan juga mengalahkan wakil wanita iaitu Hollie,Julie and Isabeau..

Kat sini aku siap tampalkan lagik gambar BILL yang gemuk dan yang latest..handsome gitu..ha2..time kurus...



Tak sabar rasanya nak tunggu program realiti BIGGEST LOSER ASIA...He2..nak tahu tak saper pengacaranya....mestilah si mulut becok yang vazz gitu Kak Sarimah kita....Kak Mah akan mengacarakan program ini bermula pada 24.11.2009....kat ASTRO HALLMARK...(Channel 702)..Kepada peminnat setia BIGGEST LOSER...Jangan lupa tgk tau....ni version Asia lak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters