Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 11 November 2009

FASHA SANDHA vs NORA DANISH

Ha....tajuk dan gambar kat atas pun dah ganaz oo....

p/s : gmbr tu aku sajer je edit..korang jangan la nak marah ker..aku just buat suka-suka jer...okey..sorry...

aku bukannya nak keruhkan lagi keadaan...aku just nak inform isu hiburan terkini jer...so aku tak belah mana-mana pihak ok.....auw....

Okeylah..tadi aku sempat layari laman web Murai...ala PORTAL yang negetop dengan isu-isu hiburan yang mantap,hebat tu..thanks la SiMurai coz siarkan cerita-cerita artis yang terbaru yang kitorang tak tahu....

Ha...sudah lama tak dengar kisah si pelakon yang comel dan kecik ni..he2...saper lagi kalau tak si Nora Danish ni...Nora Danish ni aku minat dulu coz dier berlakon dalam sitkom Puteri arahan si Aziz M.Osman..memang mantap la masa tu..nama pun meningkat naik...he2..okeylah...

Tapi aku turut simpati la masa kahwin bukan main lagi dunia hiburan happening,siar cerita sana-sini mengenai perkahwinan si Nora Danish dengan Rizal @ Si Jejai....wow..masa tu happy sangat2...tut2..biasa ler..setiap rumah tangga pasti ada dugaan yang datang...berlakulah porak peranda kisah rumah tangga si Nora Danish...Ramai yang mengatakan ini berpunca daripada si pelakon jelita n mantop iaitu FASHA SANDHA...Ekor daripada cerita itulah,kuar lah gambar-gambar mesra diantara si Fasha Sandha ngan Si Jejai tu...ermmm.

Tapi masa tu,diorang tak mengaku..just kata kuar bersama-sama untuk enjoy...Apa lagik si Nora Danish naik angin ler dengan gambar dan certia tu..Tutu...tut...dengar la citer yang diorang akan bercerai....oh.......dah la masa tu Nora Danish tengah mengandung...kesian ar kat kAK Nora..apa-apa pun...tabah menghadapi segalanya...

Lepas jer selamat lahirkan anak,Nora pun putuskan untuk bercerai...So diorang pun bercerai la...Runtuhlah sebuah mahligai yang indah yang bahagia yg dibina selama ini...

Ha...isu terkini..NORA DANISH TARIK DIRI DARIPADA DRAMA SPA-Q 3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters