Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 25 November 2009

PREPARE NAK BERTUNANG

Ha...korang jgn terkejut lak titile diatas....

Saje jer nak give suprise kat korang sumer...

Alamak aku dah nak bertunang ker.....he2.....

Ya Allah......

He2...bukanlah...actually my sister want to bertunang....

My second sister akan bertunang pada hari raya aidil adha yang ke-2 nanti...

Lokasinya memang kat umah aku ler....he2

Sekarang ni pun tgh sibuk nk uruskan brg pertunangsnnya...

Tujuh benda yang perlu dibalas nanti masa Majlis Pertunangan :
  1. Kek
  2. Coklat
  3. Baju
  4. Pulut
  5. Puding
  6. Tuala
  7. Buah-Buahan
Utk info korang..pihak keluarga aku telah piliih warna tema masa bertunang nanti.kami pilih warna biru laut....so baju bertunang pun biru laut gak...

Ha..cakap pasal baju bertunang ni,aku dgn rela hati menjadi sponsor untuk baju pertunangan kak aku...Dier pilih warna biru laut..Kami memilih perkhidmatan N GEE Bridal.memang perkhidmatan dier memang vazz gituz....

Kami juga memilih khidmat jurusolek dari pihak beliau....Vazz....tak sabar no nak tgk.....he2

Okeylah...disini aku ada lampirkan dua kad pertunangan kad kakak aku....he2....

Jangan lupa ek bagi komen...he2...

Yang mana pilihan anda ?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters