Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 20 November 2009

14 Lagu Ke AJL24

  1. Aku Skandal (Hujan)
  2. Dan Sebenarnya (Yuna)
  3. Tak Mungkin Kerna Sayang (Alyah)
  4. Kau & Aku (Aizat)
  5. Pakai Buang (Stacy)
  6. Bengang (Akim)
  7. Aku Rindu Sayang Kamu (Black)
  8. Aurora (Estranged)
  9. Rindu Terhenti (Tomok)
  10. Becinta (Faizal Tahir)
  11. Cinta Adam & Hawa (Misha Omar)
  12. Situasi (Bunkface)
  13. Pergi (Aizat)
  14. Masih Jelas (Hafiz)

Lagu tersebutlah akan berentap ke ANUGERAH JUARA LAGU KE-24 yang bakal berlangsung pada bulan Januari taun depan yer....

Good Luck kepada yang berjaya yer...Do The Best..

Kepada yang tidak berjaya..jangan patahkan semangat anda...teruskan lagik ek..

Hanya dua buah lagu top5 sahaja yang tidak layak ke final AJL24 iaitu :
  1. Raja Gelek (One Nation Emcees)
  2. Seadanya Aku (Nubhan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters