Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 11 November 2009

TV Commercial Break

Ha..hari ni aku tak tahu nak posting blog per..so masa aku surf internet tu..aku sempat ler layari YOUTUBE.COM...kat situ lah beribu-ribu or berjuta-juta video yang dapat anda tengok...macam-macam ada...he2...

Okeylah..so aku type la kat youtube tu tentang commercial tv break..memang banyak sangat2 video tu yang kuar...

Aku pun tertarik tengok video yang memang hebat la...so great...biler la nak tayangkan kat Malaysia ek....

Iklan ini tentang syampu yang hebat iaitu ClearForMen,Ponds...mereka menggandingkan hero-hero hot Filipina iaitu Jericho ROsales,Dindong Dantes dan Piolo Pascual...ha2...memang hebat n ngetop lah...

So korang tengok kat bawah ni ek..dan nilai lah sendiri....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters