Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 15 November 2009

JALAN-JALAN KE KL

Last Friday,aku ke KL..he2..nak gi jalan-jalan cari pengalaman..Aku ke KL sorang diri..biasa ler..aku ni suka jeis yang suka berjalan-jalan…so tak hairan ler…habis duit hanya kerana gi melancong…

Ha..aku bertolak dari umah ke KL ngan bas dalam kul 9.30mlm..so aku terpaksa ler naik kat tempat/tapak pasar tani Tanah Merah..memang kat situ la time aku nak gi KL…tempat perhentian bas Tanah Merah..aku hairan gak..hanya beberapa orang jer aku tgk nak naik bas…tak ramai beb…ermm…

Aku naik bas tu tepat kul 9.20mlm..fuh…memang hebat ar perkhidmatan bas ni..Erm..tentu korang nak tahu syarikat bas mana ek..He2..aku selalu kalau gi KL aku just naik bas SANI EXPRESS (Bussines Class) jer…yang dua tingkat tu..he2..memang happy n seronok kalau naik bas tu..relax jer rasanya…

Aku pun naik n duk ler kat depan sekali yang tingkat atas..fuh…rasa gayat jugak la..kalau duk kat situ…memang tepi aku tu takder orang..jadi seat kosong sebelah tu..so relax ar rasa kalau takder org kat tepi tu..ermm…

Lepas jer salam my mum..aku terus naik…dalam kurang 5 minit,bas pun bertolak…so bermulalah perjalanan……………..zzzzzzzzz……………….tido………………..

Tepat kul 4.15pg..aku pun sampai la kat S.Alam kat Seksyen 17..Masa tu org lum ramai lagik…memang sunyi la gak…Lepas jer sampai aku terus turun n berehat kat station bas tu..ermm…ko bayangkan aku kena tunggu my best friend lebih kurang 4 jam lebih..fuhh…lama tu…boring giler la time tu..tak tahu nak wak per…so duk termenung jer la..

Masa tu..aku tengok ramai budak-budak U yang baru sampai dari pelusuk negeri yang hendak sambung pengajian mereka balik….hari star la diorang sem baru…memang happy gak tgk budak2 masuk U..teringin ler….he2..

Lepas tu..aku landing la kat atas kerusi yang ada kat station bas tu..penat sgt bertambah pulak ngan ngatok…..err…..

Lebih kurang sejam lepas tu..aku pun sedar ler…bunyi azan Subuh…wa..lamabat lagi nak pagi nih….ish2……nak tunggu kul 7.40pg…fuh lama….

Lebih kurang kul 7pg..aku bgn just sajer-jer nak anta msj kat member aku yang still skul hari tu (Sabtu)…aku sent

OOOOI…..BANGUN SKUL…KANG LAK LAK..”…

Lebih kurang kul 6.40pg..dier balas……:

AKU DAH BANGUN….NGANTUK LER…….”

Kami pun terus jer main msj…

Tut2…my best friend pun sent msj yang dier sekarang dah OneTheWay (OTW)….nak dtg S.Alam…..ehm2…tak sbar nak jumpa…wa…

Lepas tu..tunggu punya tunggu…dier pun sampai ngan kereta yang agak mewah Mercedez beb…..he2..ni first time naik Mercedez….

Lepas jer naik..dier bwk aku gi KL…..dier ckap kat aku…kul berapa sampai…..kami pun borak jer la…

Terus jer sampai KL..dier pun carik hotel…untuk aku menginap….aku terpaksa menginap coz dier masa tu kena kerja..so…takleh nak gi mana-mana..aku pun berehat la kat hotel tu..n then dier pun terus gi kerja….

Aku pun sambung tido….

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz…………………………

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters