Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 20 November 2009

Malam Penentuan Ke Final AJL24

Ha...malam ini akan berlangsungnya siaran langsung Separuh Akhir Muzik-Muzik ke-24 untuk bahagian ke-3.

Nampaknya sudah 10 buah lagu telah dipilih dan layak digelar top 5 setiap bahagian (6hb & 13hb).

Antara lagu yang telah layak dan dipilih oleh juri-juri sebagai top5 adalah :
  1. Aku Skandal (Hujan)
  2. Kau & Aku (Aizat)
  3. Tak Mungkin Kerna Sayang (Alyah)
  4. Raja Gelek (One Nation Emcees)
  5. Aku Rindu Sayang Kamu (Black)
  6. Aurora (Estranged)
  7. Seadanya Aku (Nubhan)
  8. Bengang (Akim)
  9. Pakai Buang (Stacy)
  10. Dan Sebenarnya (Yuna)
Ha...tetapi...walaupun lagu itu telah dipilh oleh juri sebagai top5..ingat pada malam ini (Jumaat) akan dipertandingkan 8 lagi lagu untuk berebut sebagai top5 da seterusnya layak ke final AJL24 pada bulan Januari 2010 nanti.

Antara 8 buah lagu itu ialah :
  1. Masih Jelas (Hafiz)
  2. Cinta Adam & Hawa (Misha Omar)
  3. Situasi (Bunkface)
  4. Patri (Jinbara)
  5. Pergi (Aizat)
  6. Ketika Ini (Estranged)
  7. Becinta (Faizal Tahir)
  8. Rindu Terhenti (Tomok)
Lagu mana yang layak ?????????....Nantikan keputusannya malam ini....

Tekaan aku malam ini ....
  1. Situasi (Bunkface)
  2. Cinta Adam Hawa (Misha Omar)
  3. Becinta (Faizal Tahir)
  4. Rindu Terhenti (Tomok)
  5. Masih Jelas (Hafiz)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters