Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 9 Julai 2009

Pesta Kokurikulum Sekolah !!!!

Kandid gambar yang sempat aku amik time masa Pesta Sukan Ko-Kurikulum Kerisma 2009 kat sekolah aku...

Ha...aku sempat lagi bergambar ngan my friend dan yang duk tengah-tengah tu ialah my favourite teacher iaitu Cikgu Asiah...Dier lah cikgu penasihat Kelab Usahawan kami dan guru mata pelajaran Pengajian Perniagaan Kertas 1.....chaiyok!!!!

Ha...inilah my friend.....diorang ni pantang nak amik gmbr....semua nak berebut....siap posing maut lagi diorang ni...ish2...........

Gerai MPP iaitu Majlis Perwakilan Pelajar 08/09.....Gerai ni semua dihandle oleh budak-budak perempuan...he2...buleh tahan gak diorang menjual...

hA....nilah gerai yang paling happening sekali iaitu Gerai dari budak 6 Atas Pengajian Perniagaan.
MEMANG Kelakar giler la time diorang menjual...Pada masa tu,diorang jual burger,air dan kerepek...kira saingan kat sebelah gerai Kelab aku...

My pekerja-pekerja yang mengusahakan gerai KELAB USAHAWAN MUDA kami semasa berlangsungnya majlis tersebut.....Memang sporting giler la diorang ni...happy bekerja ngan korang semua..

My Club - KELAB USAHAWAN MUDA....Kelab yang paling laku semasa PESTA KO-KURIKULUM....hE2...

Ramai gak yang membeli gerai kami...

My assistant kami iaitu Kak (Roihan) dan Tyrah sedang menggoreng keropok ngan ayam untuk dijual...beruntung ada korang.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters