Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 26 Julai 2009

Party Birthday Wandy & Zoey

Jajarkan ke Tengah
Kelmarin,kami sekelas berpakat nak menyambut hari jadi Wandy (budak Siam kelas kami) ngan ZOey (best friends) kat KFC.Kitorang janji untu ke KFC lebih kurang dalam pukul 10.30 pagi..Tapi ramai gak yang lewat hadir dalam Party Birthday ni...

Apa-apa pun kitorang enjoy gak kelmarin ngan party ni...sempat ler aku amik gmbr time part kelmarin...

Happy Birthday Zoey & Wandy

my friends...

cepat ler....lenguh dah ni...dok posing...

posing maut sungguh aku time masa ni...

my friend Sue ngan Eni...

sedapnyer makan kek...

Sue n pakwe dier..Arif...

best friend...alif ngan Janatu...

ready semua...aku nak amik gmbr ni...

my friend.....Sue ngan Grah...

Zoey tengah makan ayam KFC...

makan semua...

tengah sibuk semua...

ready semua..nak amik gambar ni...

my friend....Sue yang tengah posing maut...

ala...ala...romantiknyer...

he2...teman tapi mesra...Janatu ngan Zoey...couple ker...

cepatler....nak belah kek tu...

kek yang dihidangkan pada para tetamu...he2...

Inilah tetamu yang diraikan iaitu Wandy (baju merah) dan Zoey (baju putih) dalam part birthday kat KFC Tanah Merah

upacara meniup lilin...

Kek yang ditempah oleh Wandy....harga lebih kurang RM50...

Kek yang disponsorkan oleh aku...cantik tak...

my best friend,Mira dan Maryam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters