Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 10 Julai 2009

Main Bowling !!!

wow...cam fotoshot gmbr kat majalah la pulak...

ready....klik !!!

ala-ala busyuknyer muka aku ni...

kutipan mata...ha2....tgk mata aku...just dapat 94 jer...

gambar yang romantik.ha2...

my friend,,,syafiq....posing maut lagik...

bergambar semua...apa la aku duk tgk tu...

gambar yang happening pernah aku tangkap...

my friend,CT,Suhaili...you are my best friend...

my friend,CT....

aku sempat lagik bergambar ngan my friend,Grah...kitorang bukan nak main bowling tapi nak bergambar...ha2...

my special friend,Mazni...bersama ku....tengah pegang bola bownling....berat giler...

wow....kuatnyer aku...dapat angkat bola bowling..

smart tak aku...ha2...

aduh....beratnyer bola ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters