Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 15 Julai 2009

Kelas Malam !!!


Salam semua...

Apa khabar...hopely semua sihat-sihat belaka ek...

Ok...hari ni aku nak posting mengenai "KELAS MALAM KERISMA STPM 2009".


Fuh...memang meletihkan la time ada Kelas Malam ni.Apa tidaknya,kelas malam bermula pada pukul 8.00 malam hingga pukul 10.30malam....


Dua jam lebih tu...n dua mata pelajaran akan diajar pada masa dua jam tersebut...

Err....penat giler la...dah la penat balik sekolah pun belum ilang lagik...tut...tut...kena gi sekolah pulak waktu malam....Actually nama aku tersenarai 40 pelajar terbaik bagi Peperiksaan Pertengahan Tahun 2009 baru-baru ni..

Syarat-syarat kelayakan untuk masuk ke Kelas Malam tersebut adalah mesti mempunyai pencapaian sekurang-kurangnya A or A- untuk kedua-dua paper...

So aku terpilih ler coz aku dapat BM kesemua 2 paper adalah A....Paper 1 dapat A- dan Paper A Full...

So aku terpilih ler.....kekadang seronok jgak bunyi time kelas malam coz masa nilah nak study betul-betul dengan keadaan yang sunyi..

Lain la kalau duk kat umah...aku rasa kalau duk kat umah...sentuh buku pun tidak...coz asyik tgk televisyen jer...bukannya nak buat kerja sekolah..

Bagus jugak dengan adanya klas malam..takderlah membazir waktu dengan melakukan yang idak berfaedah kat umah,,,,,so baik dtg sekolah...

Tapi penat ler....kalau boleh..time balik sekolah haruslah dipendekkan iaitu pulang pada pukul 2.00 petang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters