Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 3 Julai 2009

Gi Picnic kat Jeram Linang

cepat ler...aku dah sejuk ni...

semua tak hirau dah kalau ada makanan..

nak tak ?...

sibuk nyer semua tgh makan..

jom makan ayamm.nyum-nyum....sedap nyer..

ready semua.....klik....klik...

korang tgk per tu...

cam pasukan power rangers lak aku tgk...ha3...siap posing maut lagi...

apa la yang aku duk termenung kan tu...

hazirah n aku...

sejuk giler...tapi masih nak posing lagi kat camera ni...

cam posing kat majalah lak...

sedapnyer mandi...

sejuk ler air terjun ni...

alamak aku nak lemas ni..tolong aku..

sejuk giler la air terjun ni.....cam duk dlm ais lak...

me & my best friend mazni...jangan nak bergosip lak yer...

awat hang juan....asap masuk dlm mata ker...

me & hazirah....

ready...aku nak amik gmbr ni...

ready semua...kita nak amik gmbr ni.....jahat kau eni....kau buat apa kat belakang tu...

alif.....makan tak ajak pun....

wow....smart tak aku ni ?....

cam citer misteri lak...

tengah bertungku lumus nak buat bara nak bakar ayam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters