Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 2 Julai 2009

Phd (Perasaan Hasad Dengki)

PhD

Phd itulah singkatan kepada Perkataan " Perasaan Hasad Dengki".Setiap orang pasti ada perasaan itu jika kalau tidak berpuas hati dengan sesuatu/seseorang.Perasaan itu tidak dapat dilunturkan dalam jiwa seseorang jika tidak punyai iman yang kukuh...

Hari ni aku sempat ler surf internet n layari laman web Murai.com...Ala...laman web hiburang yang famous tu....Masa- aku laayari tu....aku tgk ler satu posting mengenai Anugerah Planet Muzik atau APM.Untuk pengetahuan korang sumer,APM09 ini akan diadakan di Jakarta,Indonesia pada 18 Julai ini,dan siaran langsung akan disiarkan di Astro Ria....kepada yang ada astro tu jgn lupa yer tgk....

Lepas tu,aku pun klik ler posting tu...Masa,aku baca komen-komen yang diberikan daripada peminat-peminat dan juga geng-geng Murai ternyata banyak yang bad tentang artis.Aku amik contoh seorang geng Murai tu komen kat diva popular kat Malaysia iaitu Datuk Siti Nurhaliza.Beliau berkata diva ni dah ler hajjah,bagi ler kat orang lain pulak menang..Macam-macam diorang kutuk Datuk CT...

Komen Aku :

eh..yang korang tak puas hati dengan pencalonan Datuk CT tu kenapa...Ada ker orang suruh mengkomenkan tentang pencalonan tu..Memang tak reti bahasa langsung..Untuk pengetahuan korang pengdengkit-pengdengki Datuk CT tu kalau korang tak suka Datuk CT tak payah ler nak mengutuk,tak pasal-pasal dapat dosa...(yg mengutuk tu pun dah dpt dosa dah..).Datuk CT popular pun atas peminat dia bukannya daripada kutukan korang...hampeh...

dan satu lagi,Datuk CT tercalon pun atas kriteria yang dipilih oleh pihak yang terbabit dlm APM09.So jangan nak salahkah sesiapa lak yer....Lain kali kalau nak bagi komen biarlah membina bukannya menjatuhkan....satu perbuatan yang berdosa kerana cuba menghasut orang lain membenci orang lain.....memang tak takut la korang esok-esok...kalau masuk kubur korang jawab ler nanti...baik korang bertaubat....

Apa-apa pun tahniah Datuk CT coz masih lagi still kekal dalam APM09,....Teruskan perjuangan mu Datuk CT,kami semua peminat Datuk CT akan mendoakan kesjahteraan dan berharap Datuk CT tabah dengan dugaan yang berlaku dalam dunia hiburan seni ini...

Kepada peminat Datuk Siti jgn lupa undi Datuk CT untuk kategori :

Artis Malaysia paling Popular

dan

Artis Serantau paling Popular (Malaysia)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters