Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 19 Jun 2009

Wakil Sekolah Ke Perkhemahan JPA3

Ha....malas la aku nak pergi.....

Aku kena wakil sekolah ke Perkhemahan Bagi Kadet Pertahanan Awam (KPA3)...Dah la 5 hari beb.Perkhemahan KPA3 peringkat Negeri Kelantan ini akan diadakan pada 21 hingga 25 hb Jun ini di Unit Kokurikulum di Limau Kasturi,Gua Musang Kelantan....

Ha....aku macam berat hati jer nak gi..tapi aku sanggup terima ni coz cikgu harap aku dapat ikut sama dan leh sijil kokurikulum...Aku sebenarnya dah banyak sertai aktiviti kokurikulum ni...Sampaikan cikgu give amaran kat aku...tumpukan kepada pelajaran jugak jangan abaikan pelajaran dan kurangkan sedikit aktiviti ko-kurikulum...

Aku faham apa yang cikgu katakan...cikgu tak nak result aku turun nanti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters