Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 30 Jun 2009

Kandid - Perkhemahan Kadet Pertahanan Awam Peringkat Negeri Kelantan 2009,Limau Kasturi,Gua Musang

semasa perasmian penutup perkhemahan KPA3

SEMPAT LAGIK amik gmbr...

senyum semua kadet PPD Tanah Merah

Kadet Perempuan PPD Tanah Merah

Kadet Lelaki PPD Tanah Merah

masa sketsa malam kebudayaan...

Mije sedang dimekapkan jadi "hantu"

ready semua...

peace...

posing paling cantik..

my best friends,mije...

my lovely friend...

cantik dop muka kami...

baru je kena lumpur masa Jungle Trekking...

muka cam zombi jer belaka...

jejaka paling handsome...cepat afundi....

posing paling kelakar sekali...

kawad...kiri kanan...kiri kanan...kiri kanan

dah nak tido ni...

jom makan bahulu...

makan smbil tido ker aku tu.....makan kuih bahulu jer..

sedapnyer bahulu ni...memang best ar...

ready aku nak amik gmbr ni....posing elok-elok ckit..

my best friend,mije,ngoh...

peace semua...

ready semua...senyum.....aku nak amik gmbr ni...

peace semua....

muka yang letih....

my best friend Alif n Ekah...siap posing cam kekasih lak...

aku gelak pasal per ar tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters