Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 29 Jun 2009

Akhirnya....

Akhirnya.....

Aku dapat jugak buat keputusan berdasarkan hati dan naluri aku ni..

Aku dapat membebaskan diri aku dibelenggu dengan segala masalah yang berlaku..

Aku dapat merelaxkan diri aku dengan tenang...


p/s : tujuan aku tulis perkataan kat atas tu kerana,aku dapat merelaxkkan diri aku coz aku akhirnya dapat buat keputusan dimana aku mengambil keputusan untuk meneruskan pengajian di tingkatan 6 untuk stay bersama STPM dan terpaksa menolak tawaran daripada SPA bagi Jawatan Juru X Ray di Kolej Sains Bersekutu di SUngai Buloh..

Walaupun jawatan itu boleh dikatakan hebat jugak,namun setelah difikir-fikir akhirnya aku terpaksa lupakan dulu jawatan itu,dan teruskan pengajian ku di form6..Namun aku berasa kesal jugak coz dengan melepaskan jawatan SPA sbg Juru X-Ray,nama aku akan diblacklistkan selama 1 tahun berkuatkuasa semasa tarikh pendaftaran aku di kolej tersebut....wa......kesian kat aku...

Namun,aku dengan tekad,akan berusaha bersungguh akan mempelajari dan belajar dengan elok-elok untuk kekalkan pointer yang tinggi...Insyallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters