Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 29 Jun 2009

Pesta Sukan & Permainan Pra Universiti Kali Pertama

Hari ini berlangsunglah satu PESTA SUKAN & PERMAINAN bagi PRA UNIVERSITI untuk kali pertama bagi tahun 2009.Pesta ini telah pun dirasmikan oleh ayahanda kami iaitu Tuan Hj Daud Bin Mohamad.Perasmian tersebut berlangsung setelah ayahanda kami bermain badminton menandakan perasmian pesta sukan tersebut...

Pesta Sukan dan Permainan ini diadakan selama 2 hari iaitu hari ini dan esok (29 & 3ohb Jun).Antara aktiviti yang diadakan pada hari pertama ialah :

Pertandingan Bola Baling (Lelaki & Perempuan)
Pertandingan Pantque (Lelaki & Perempuan)
Pertandingan Bola Jaring (Perempuan)

Itulah permainan yang sempat diadakan pada hari ini...

" Okeylah...kalu korang nak tgk gmbr,nanti aku update lain kali ek...aku lum masukkan lagi gmbr kat dlm laptop aku ni....tau tunggu.....

Aku chow dulu.....Assalamualaikum...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters