Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 27 Jun 2009

Perginya Sebutir Bintang (Raja POP Dunia)

Pada hari Khamis lepas,sebutir bintang yang paling popular di seluruh dunia atau mendapat jolokan sebagai Raja Pop Dunia,iaitu Michael Jackson telah meninggal dunia.Kematian Michael Jackson adalah disebabkan olh serangan jantung...

" Aku sangat terkejut mendengar berita tu,aku tahu berita ni pun dari laman web..Aku just tengok-tengok dlm laman web Berita Harian,...tut....tut.....aku lihat highlight news "Michael Jackson Meninggal Dunia"..aku terus jer baca cerita dier...

Michael Jackson meninggal dunia pada usia 5o tahun...Memang aku minat ar kat Michael Jackson coz lagu-lagu yang best n rancak terutama lagu Beat It dimana lagu tersebut pernah dinyanyikan oleh JUara AF6 iaitu Stacy..Memang lagu best sangat....

Apa-apa pun...Salam Takziah kepada kaum kerabat keluargaMichael Jackson....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters