Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 9 Jun 2009

Demam !!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpah dan kurnia-Nya dapat saya teruskan dalam posting blog saya ini.Alhamdulilah saya baru sahaja demam panas...Hampir 1 minggu saya demam....

Maybe kena angin KL kot....he2....ramai member-member aku kata aku kena angin KL kot tu yang myebabkan demam...

Aku start demam hari Jumaat lagi...Xsilap aku..masa aku nak balik dari S.Alam menuju ke Kelantan,aku balik sekali dengan emak saudara aku (Mok Su)...Macam biasalah...aku naik ler kereta dier...memang sempit ar..coz ada kak aku dan nenek aku sekali dlm keta..Bayangkan 3 orang dlm keta kat belakang...itu belum tambah dengan sepupu aku 3 orang...memang berhimpit ler cam Ikan Sardin dalam tin...

Aku kena riba sepupu aku.dier dah ler berat....maybe coz lama sgt aku duk dlm keta,tu yg sebabkan aku demam....

Sekarang pun masih demam lagi...

Aku harap demam ku ini sembuh cepat-cepat...Amin...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters