Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 11 Jun 2009

Geram !!!!!!!!!!

Oh.....geramnyer aku......Aku geram sangat-sangat....

Aku dah ler penat-penat edit gambar artis favourite aku tu...Tut.tut....masa aku posting kat forum artis tu kena delete coz (nak jg sensitivti peminat artis ni)....fuh......perasaan betul la...

Menyesal aku edit gambar ni.....Kalau aku tahu nak jadi cam ni baik aku tak yah edit...menyesal aku minat kat artis ni...dah ler fan-fan dier berlagak jer....sombong nak mampuh.....bla la kau fan artis tu...

Dulu aku suka gak kat artis ni....lama-lama aku jadi muak coz fan-fan diorang ni lebih sudu dari kuah....dier jer yang lebih-lebih...

Meluat aku tgk......hadoiya........menyesal aku....

Lantak ah...aku peduli aper...janji aku bahagia.....boleh bla fan-fan artis ni....kau puja la artis korang ni.......jangan sampai kaduk naik junjung lak.....

Piraahhhhhhhhh....

:::: Luahan hati aku yang tidak puas hati......so jangan marah la yer....Kalau makan cili dier ler terasa pedasnyer.....

2 ulasan:

  1. huhu sapekah artes itu..hehe..berapi tulisan..

    BalasPadam
  2. ha......artis tu artis dari program realiti tv yang palingpopular kat Malaysia....takleh nak kasi nama dier kot2...kena sue kat court..ha2...

    BalasPadam

Negara Pelawat Blog


free counters