Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 1 Januari 2012

Minggu Exam [A111]

Alhamdulilah,akhirnya dapat jugak aku mengUPDATE blog ini setelah lama sudah aku tidak UPDATE..biasa la aku busy sgt kot dengan assignment..minggu study week n skrg pon tengah menghadapi FINAL exam.so aku tidak dapat sangat nk update dalam blog ini.

Nasib baik la aku ad gap (tempoh) next paper iaitu selama 11hari lagi.So aku dapat la update blog ini dengan begitu baik sekali..hahahaha…p ak uakan update blog ini time aku ad mood okay…sebab aku pon nk tumpu n stdy tuk final exam nanti.Next paper MANDRIN..so aku kena blaja elok2..xmo kena REPEAT sudahhh…cukup la paper mengira aku repeat..hahahahaaaa….

Okeylah..aku update hari ni coz nk citer sedikit mengenai final exam aku sekarang ni…so inilah jadual yang ak uakan exam nanti :

31/12/2011 – Process Writing [sudah selesai]
11/01/2012 – Mandrin I
13/01/2012 – Pengantar Statistik
14/01/2012 – Sains Pemikiran Etika
18/01/2012 – Undang-Undang Perniagaan
19/01/2012 – Pengurusan Pemasaran

Yeayyy..19hb malam aku akan balik kek kampong..  seronok kottttt..hahahahahaaa..

Setelah berhempas pulas untuk semester ketiga ni,so semester keempat bakal menjengah pada bulan Februari nanti…so ak uakan blaja bersungguh-sungguh..Insyalllah..

Korang sumer,doakan aku dapat jawab exam nanti yerrr…thanks to all reader…

Aku chow dulu yerrr..

Assalamualaikum…

P/S : paling takut exam Pengantar Statistik....ergggggghhhhhh...ngerrriii..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters