Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 24 Januari 2012

Vanilla Coklat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Alhamdulilah , akhirnya ad msa gak tuk aku posting terbaru kat blog aku nih..Ermm..mlm ni aku nk citer pasal drama slot LESTARY kat TV3 tu...ala citer yg tajuk VANILLA COKLAT..ermm..bunyi cm sedapkan..p jalan citer dye lagi best asenya..memang menarik kot aku rasanya....(padahal baru 1 episod tengok....) hahaha..dah pandai buat andaian...

Okeylah , nk dijadikan citer , aku tengah bengang kot nk tgk ASTRO..dh la kena cuttt....tension gue asenya..biler ASTRO dh kena CUT..semua jadi lumpuh..xleh tengok citer lainnn...wuaaaaaaa :( nk tengok RIA , PRIMA n yg laen pon xpat..huk2..sedih..xperlah..hopely esok technician dtg baiki aku punya ASTRO..asyik rosak je..hahaha..

asal aku melalut nih..okeylah..meh aku nk citer serba ringkas pasal VANILLA COKLAT..ermm..citer ni cm citer komedi cinta yang lain..cm pasangan kekasih dipaksa berkahwin tidak rela , bergaduh , last2 akhir nk bersama gak..hahaha..aku dh pham dh plot citer cmne..hahaha..

aku suka nengok heroin dye..kelakar kot..selama ni tengok asyik bwk watak agresif je.;.ha..amek ko jdi watak agresif gak p bercinta dengan lelaki yg xsuka..hahaha..

apa-apa pon..hopely korang enjoy ea tgk citer nih..hahaha..aku enjoy giler2..hahaha

pesanandarimulut :: teringat Lestary " Cinta Elyssa " x sempat nk tengok akhir episod :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters