Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 12 Disember 2011

selesai add/drop SEMESTER Ke-4


HAPPY

Alhamdulilah..akhirnya dapat jugak aku meng ADD/DROP paper tuk semester keempat nanti..

Aku amik masa lebih kurang 3 minute je tuk add drop paper tuk semester keempat tu..hahaha..dahsyat kan..hahaha..xyah sakit kepala dah aku duk pikir pasal add/drop nih..

Aku buat add/drop selepas selesainya kelas PROCESS WRITING aku kat BKBM..hahaha..so lepas tu aku trus je buat add/drop tu..hahaha..x sia-sia aku g kelas coz semata-mata tuk cari line yang power punya...memang ramai yang expert kul 8.00pagi memang xleh nk masuk portal..p bagi aku ok je..leh masuk tuu...hahahaha...sek baik la BROADBAND leh guna...xyah la aku guna line SERINDI-IT yang paling laaaajjuuuuu kat UUM tu..hahahaha..

Alhamdulilah, akhirnya aku dapat jugak pilih kelas yang aku nk untuk sem depan...Berikut paper yang aku akan amik sem depan :::
  • KOMUNIKASI PEMSARAN BERSEPADU
  • PEMASARAN ANTARABANGSA
  • GELAGAT PENGGUNA
  • STATISTIK GUNAAN
  • PERAKAUNAN PERNIAGAAN
  • HUBUNGAN ETNIK
  • MANDRIN II

haaa..so sem depan aku kena menghadap kelas 21 jam krredit...waduhhhh...letihnya..xperlah semata-mata untuk mengenggam segulung ijazah..keringat ku takkan merungut..hihihii..ayat power kann..padahal nk belajar pon malas nihh...

okeylah..sampai disini je la aku nk mencoret..memang dh boring giler skrg..maklumla..asignment xde , kelas pon dh jarang-jarang pergi..hahaha..midterm pon dh habisss....so enjoy je la..

so,...sampai disini la aku nk coret yer...t aku smbung blik..hahaha..

aku chow dulu...assalamualaikum..


p/s : memang line terbaeeek r add/drop tdi... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters