Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 3 Januari 2012

Ombak Rindu.....nice filem



Alhamdulilah , akhirnya berkesempatana jugak aku nk tgk citer OMBAK RINDU..setelah org laen mencanang-canag bahawa citer ni best..hahaha..akhirnya dapat jugak mengeluarkan mata air mata sendiri setelah menyaksikan filem kisah cinta ini..

Habis satu DPP kolej aku duk tgk citer ni..gigihkan duk donload citer ni..semata-mata nk tgk..malas nk g tgk wayang..so amik la kesempatan donload yg pirate..hahaha...p yg penting sokong industri gak ea..dari jauh..hahahaha..

setelah aku habiskan masa aku duk saksikan filem ini,,ermmm,,not bad la citer ni..okey gak..cm citer cinta-cinta yang lain n cam drama-drama cinta yang berlambak kat stesen tv skrg ni.hahaha..so klise filem ni agak biasa je..cuma part lagu dye je yang membuatkan kita rasa seronok nk tgk n lagu sedih tu la yg menceritakan segalanya...cuma jalan cerita ini agak simple sekali...

apa-apapun tahniah kat LISA SURIHANI coz berjaya membawa watak ANTAGONIS..jarang sekali nk tgk dye bwk ini,tapi dalam filem ini dye berjaya kott..hahaha..congrat..n kepada heroin utama MAYA KARIN pon apa kurang hebatnya..berjaya membawa watak ini dengan baik sebagai ustazah Izah...so sweet biler tgk dye bertudung..biler la nk tgk Maya ni bertudung sampai biler2..insyallah satu hari nanti...

bagi hero lak..actually not bad gak..cuma first tgk hero Aaron Aziz ni cm leh bwk ke ..p last2..nampak best je..so very good la..sesuai ngan Maya Karin sbg partner...

keseluruhan jalan cerita agak biasa je..cuma aku suka poster dye n dye punya sountrack..memang gempak habis kot..hehehehe....

apa-apa pon..tu just pandangan aku je..korang buat la pandangan korang lak yerrrr..hehehe..

out dulu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters