Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 20 Januari 2012

Cuti Semester Ketiga....

Alhamdulilah...akhirnya cuti semester ketiga telah pon bermula..dah nampaknya dah 3 semester aku meneruskan pengajian aku d Universiti Utara Malaysia ini. Aku bersyukur ke hadirat illahi kerana dengan limpahNya dapat lagi meneruskan hidup dan menjadi khalifah di muka bumi Allah ini :)

Nampaknya , apabila tibanya exam..masing-masing busykan diri utk study..pastu bila tibanya akhir exam, masing-masing segera busyKAN diri untuk kemaskan dan balik bercuti..hehehe..sama la cm aku nih..sebelum nak balik tu aku trus je packing dan kemas2 simpan barang dalam storr..hahaha...memang best kot..x sabar asenya nk balik umah..nk keje ngan ayah..dapat duit leh berjoli kan..ish2..x baek tau berjoli..hahaha..

Aku telah pon tempah tiket ngan POKSU TRAVEL...aku memang suka kot naik bus POKSU TRAVEL ni coz bus dye bus baru n lagipon waktu timing dye memang sharp gilerrr..jarang kot nk tgk bus catar yang sharp cmni..hehehhee...apa-apa pon janji smpai umahhhh..

okeylah, sebelum nk undur diri ini , aku ingin memohon maaf utk semua yer...sepanjang aku kenal korang semester ini...

aku nk chow dulu..tido ngtok..penattttt...

Assalamualaikum..

pesanandarihati :: cuti paling best dalam hidup???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters