Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 10 Disember 2011

Berakhir Sudah Ko-K (Semester Ketiga)



Alhamdulilah, berakhir sudah ko-k untuk semester ketiga bagi semester pertama 2011/2012.Gembira tak terkata asenya bila dah berakhir ko-k untuk semester ini. Mana taknya , takdelah pasni nk bangun tuk pergi ko-k..pasni ayat keramat " APA ITU KO-K " dh leh guna tuk aku..hehehe..walaupun ad satu semester lagik..hihihi..

Memang banyak kenangan pahit dan manis dalam sepanjang ko-k untuk semester ketiga nih..Ye la..mana taknya ni lah ko-k baru aku selepas aku menukar ko-k baru. Dahulu , aku masuk ko-k Cak Lempong , tapi untuk semester ketiga ni aku mula berubah angin tuk tukar ke ko-k AKUAKULTUR cam member aku. So aku dan geng2 lain yang pernah amik ko-k CAK LEMPONG telah pon bertukar arah..hehehe..maunya mengamuk Tengku Izham (jurulatih CAK LEMPONG) tengok kami bertukar angin ke ko=k baru..yela kami kan budak harapan untuk main konvo (kononnya..hehehehe)

Bagi aku , aku rasa best kot ko-k AKUAKULTUR nih, memang kena dengan jiwa aku. Ye la..dalam ko-k ni aku dapat mengetahui ternakan udang/ikan dan banyak lagi mengenai pasal Akua (hidupan air). Sesungguhnya , ko-k CAK LEMPONG juga ad yang bestnya dapat mengenali budaya muzik yang aku tak pernah main cam GERETEH , SAUWA , TINGKAH..so atleast dua sem aku dapat main benda tu...(so org tnya pasal CAK LEMPONG tu leh la aku jawab ckit2..hehehe)

Ko-K Akuakultur yang paling aku ingat smpai biler-biler adalah time KLK. time KLK ini merupakan aktiviti yang memang best kot..sebelum ni KO-K CAK LEMPONG takde KLK , so biler aku masuk AKUAKULTUR , ad KLK. So aku dapat pengalaman baru untuk jalani KLK. Tuk ko-k AKUAKULTUR sem 3 ni diadakan di KG KERPAN , KUBANG PASU . dengan ngan daerah KUALA KEDAH. Jauh gak ngan bumi sintok nihhh..hehehe...time tu kononnya pergi bergotong-royong..smbil tengok ternakan udang yang paling besar kot kat KEDAH..hahaha..memang besssttttt...

Sebenarnya aku dah tak sabar nk habiskan ko-k nih...ad satu sem lagi....memang nk grad cepat2 untuk subjek KO-K nihhh.hehehehe..

Okeylah..dh panjang lebar aku bercerita pasal ko-k nih..lain kali aku citer lagi yerrrr sepanjang aktiviti aku kat UNIVERSITI UTARA MALAYSIA nihhhh..

Aku chow dulu yerrrrr...mmmmuuuaaahhhhhhh

p/s : teringat kena bergotong-royong..tapi banyak berehat je..ponteng/skip dri aktiviti bergotong-royong (hahahahahaaa...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters