Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 5 Disember 2011

drama Korea Online - Maaduu



Salam semua follower dan pembaca blog...hopley hari ni bersemangat kan coz hari ni merupakan hari yang terbek untuk kita semua seluruh umat Islam, bagi yang mampu berpuasa , puasa la kerana 9 Muharam dan 10 Muharam merupakan hari yang terbaek untuk berpuasa dan mendapat ganjaran pahala yang banyak sekali...

Okeylah ,memandangkan aku berpuasa hari ni,so aku kena jaga kelakuan aku hari nih :)

Hari ni aku nk citer ckit pasal Korea..memang korang expert kot pasal KOREA nih..maksud aku cam lagu KOREA , band KOREA , drama KOREA , dan banyak lagik..semua dh kemaruk K-POP hahahaha..okeylah , semalam sempat jugak aku search internet nk cari drama ONLINE..akhirnya dah jumpa website tu..wahhh..memang best la website tu..

semua drama KOREA yang terbaek ad dalam tu..hahahaha..

website tu ialah Maaduu

website Maadduu tu banyak koleksi drama ONLINE KOREA...memang terbaeeek ah kepada sesiapa yg giler-giler drama KOREA..hahaha..aku suka tgk BOYS OVER FLOWERS , MY GIRL , FULL HOUSE , ALL ABOUT EVE dan yang latest CINDERELLA'S SISTER..hahaha...KOREA gitu....

okeylah, malas dh aku nk citer panjang-panjang..t korang tgk tau website tu...

izinkan diri ini berada dahulu....assalamualaikum...



p/s ; kalu leh download la banyak2..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters