Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 8 Disember 2011

horrayy..midterm dh habis



horrayy..akhirnya saat yang aku nantikan telah pon tiba..mana taknya...aku dh lama nk hidup bebas..so...berakhir sudah midterm MANDRIN..so leh aku relax ckit sementara menanti FINAL EXAM tuk sem nih..hahaha..aku bersyukur sangat kerana dapat habiskan MIDTERM dengan baik..cuma result je xtau agg...hehehehe..ergggrrrrr...takut la kalu dpt result rendahhh..haiyyyoooooo....

aku rasa kepala aku dh makin ok kot..berbanding 2 or 3 minggu lepas coz disebabkan midterm/asgment/quiz/presentation n byk lagik..hahahaa...memang dh naik gila kot aku ase..last2 akhirnya aku dpt cover dgr baik sekali...ALHAMDULILAH..... :)

yahhhhoooo..happy giler asenya skrg ni..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters