Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 2 Disember 2011

hangout - Jitra Mall - Misteri Jalan Lama

poster nampak menarik..tapi....

Alhamdulilah..minggu lepas sempat jugak aku menonton filem yang kecoh skrg ni..hasil buah tangan dari pengarah terkenal Malaysia iaitu Afdlin Shauki..Filem yang diberikan nama " MISTERI JALAN LAMA" wahhh..nama pon dh cm best jer..mesti seram kan..huhuhu..

aku ngan member2 coursemate keluar g tgk wayang kat Jitra Mall jer..malas nk turun ke Alor Star walaupun dekat jer..beberapa minit nk smpai..so kitorang decide nk tgk wayang kat Jitra Mall jer..time tu kitorang pergi awal kat Jitra Mall..dalam lebih kurang pkul 12.00tghhari dh smpai..tut2..tgok tayangan filem ni kul 4.00ptg...ohhh..terpaksa la tunggu time tu..semata-mata nk tgk citer nih kan..hahaha...excited la katakan...

pastu kitorang isi masa lapang yang sesuai main bowling..time tu kitorang jumpa kawan sekolah yang lama iaitu Nik...(budak dip.POLIMAS) hahaha..dh lama tak jumpa dye..lagipon kalu kat kg memang x sempat kot nk jumpa.masing2 cuti lain-lain

so,kitorang lepak kat atas Jitra Mall...so decide nak main bowling sementara nak tunggu tayangan filem MISTERI JALAN LAMA...so kitorang pon main la bowling....hahaha..masing-masing tunjuk kehebatan masing-masing..yeahhhhhh....

pas tu , kitorang truskan aktivit tgk wayang...dh pkul 4..so kitorang go on ke pawagam setelah tiket dibeli..RM10 jer ponnn...kalu xbest xtau la filem ni....

movie startingggggg.....

komen aku pasal filem ni....
  • terlalu byk drama dalam filem ni...agak membosankan pada awalnya
  • poster menarik..cuma jalan cerita kurang sedikit
  • fantasi yang mengarut kot..
  • constume yang kurang menarik...(kwn aku gelak kot tgk kostum tuk Indra (Que Haidar)
  • biasa-biasa jer...cuma time pergauhan dengan org Kasar tu memang best..cm real citer omputih...
  • costume org KASAR memang best..
  • bintang tuk filem ini 6/10

hahaha...memang memboringkan kot...sampaikan aku terlelap jap dalam pawagam sementara nk abis tgk wayang...(aku memang tido kot time wayang...memang perangai aku cmtue kotttt...)

last2..aku tgk nk habis dh..masa tu Indra berlawan dengan orang-organg KASAR....pastu ending....

so,pas jer trus tgk wayang..kitorang trus blik UUM...penat kotttt...mengantukk...

by the way..memang best seronok kekuar jalan ngan member...release tension setelah midterm dh habisssssss...

yezzzaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters