Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 3 Ogos 2011

BINTANG :: OPERA VAN JAVA

OVJ atau dikenali sebagai OPERA VAN JAVA adalah merupakan sebuah sketsa komedi daripada saluran Bintang (141) yang hangat bersiaran di saluran tersebut. OVJ ini merupakan sketsa komedi yang paling popular kat Indonesia dan Berjaya menarik minat orang Malaysia untuk menyaksikan sketsa muzikal komedi ini.

First time MyApIH tgk OVJ ni memang hebat dan gempak,mana taknya lakonan yang sporting dan memang kelakar habis biler mereka berlakon sambil berlawak.Hahahaha..kekadang sakit perut dengan lakonan mereka kerana asyik ketawa sahaja daripada permulaaan hinggalah penamatnya. OVJ ini laen ckit dri yang laen kerana setiap episod ia merungkai sebuah cerita yang pendek untuk kita tgk dan pengajaran yang leh kita amek setelah saksikan penghabisan OVJ ini.Lakonan mereka juga mantap dan setiap episod ada lain-lain pelakon dalam OVJ ini membuatkan kita tak jemu untuk menyaksikan dan tertunggu OVJ bersiaran.Dalam OVJ ini apa yang lain jugak adalah TOK DALANG, TOK DALANG ini lah menjadi pencerita sesebuah cerita setiap episode dalam OVJ.

Pada ada yang belum saksikan sketsa komedi OVJ ini jangan lupa saksikan OVJ dalam saluran BINTANG (141) memang gempak habisssssss….

2 ulasan:

  1. diorang x ikut ckp dalang kadang2..
    suke buat cite sendiri..
    yg ling best sule,andre, parto and aziz gagap..

    BalasPadam
  2. diorang x selalu ikut ckp dalang..
    suke buat cite sendiri..
    yg paling best sule,andre,parto and aziz gagap..

    BalasPadam

Negara Pelawat Blog


free counters