Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 13 Ogos 2011

Official FACEBOOK Kim Bum

Ha..tentu korang kenal mamat di atas tuh..baig yang x kenal..meh aku kenalkan..ceyh..cam pegawai peribadi lak nak kenal2kan..okeylah..mamat diatas tu nama die KIM BUM..nama penuh aku xtau...(x amik peduli pun..) mamat nih pernah berlakon dalam citer yang menjadi kegilaan orang ramai iaitu BOYS OVER FLOWER..citer tuh gabungan ngan group diorang iaitu F4..memang popular kot kumpulan tu..p aku xpernah dgr group tu n bru aku kenal setelah menonton drama bersiri BOYS OVER FLOWER.. (time kat UUM layan citer KOREA...k-POP la katakan..hahaha.ureweeekkkk)

Ha...aku posting pasal mamat nih,coz member aku suh postingkan pasal dye n nak baca,so aku just posting je la..so kawan aku tuh,ko tatap la puas2 gambar pakwe ko nih..ko kan giler2kan dye..dye ckp mamat nih cm BABY FACE..cute kot..ermm..bagi aku biasa je kot..cam aku..aku lagi BABY FACE (perghhhh...perasaan giler...memang tahap cipan tul..hahahah...) baik aku puji diri sendiri daripada org laen kutuk aku..hahahahahahaha.... :p

oKey..setelah aku mensiasat (BETUL TAK AYAT AKU NIH...menjahanam bahasa tul la aku nih) akhirnya jumpa gak FACEBOOK rasmi mamat nih..Official Facebook Kim Bum...hohoho...korang LIKE jer page kat atas tuh...tgk dye punya fan..ad dkt 3.4+++++ juta peminat seluruh dunia..perghhh giler la...memang ramai oooooo..kan best aku cm nih..ramai peminat...huk2..ni buat aku nak jadi artis nih...perasaan kan aku nih...

fanpage mamat nih hebat ooo..aku dgr dye mencatat LIKE Page terpopular coz dalam masa 10hari mencatat 2.5 juta peminat...wahhhh..memang hebat n power r ko KIM BUM..hebat sesangat...cayalah...

okeylah..malas dah aku nak citer pasal nih..korang tataplah pic kat bwh ni erk..puas2 bagi peminat yang over EXCITED tuh...aku chow dulu....hahahaha...bubbbbyyyyeeeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters