Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 13 Julai 2011

puasa GANTI ???

PUASA...bercakap jer pasal ni..pasti ramai tak sabar kot nak PUASA (ayat perli jer......sentap jap.,...) ermmm.nampaknya tinggal beberapa minggu lagi insyallah kita akan menunaikan kewajipan sebagai orang Islam iaitu BERPUASA.nampaknya sekejap jer ase nak menyambut bulan RAMADHAN...alhamdulilah...bulan yang dinantikan oleh semua seluruh umat Islam di dunia ini dan ada juga xmau PUASA....ermmm...p bagi aku..setiap tahun aku menantikan bulan PUASA ini....aku bersyukur sangat kerana diberikan nyawa lagi oleh ALLAH yang MAHA ESA lagi MAHA PENGASIH kerana dapat lagi BERPUASA untuk tahun ini..Insyallah....

berkenaan dengan PUASA..ermmm...sebenarnya ada yang sudah start mengantikan PUASA utk tahun lepas..maybe ada keKECUALIan KOT..hehehe...apa2pun aku pun xingat adakah aku cukup puasa tahun lepas kerana pada ketika itu,aku berada di pengajian semester pertama di UUM..soo...aku rasa penuh kot aku PUASA tahun lepas...p..cam tak jwer.....konfius aku asenya...heheehe :)

my mom ad pesan,kalu ase tak cukup PUASA tahun lepas, segera2kanlah mengantinya...waaaaa...cmner erkkk...nak ganti ke x..kalu PUASA aku sempurna tahun lepas, bermaknanya aku just PUASA SUNAT je la...ALHAMDULILAH.....

okeylah..bagi korang yang tak lagi ganti2kan POSE tu,cepat2 la ganti, RAMADHAN kian datang...hehehe :)

selamat menunaikan puasa ganti yer.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters