Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 15 Julai 2011

The New Adventure of Merlin


Merlin...dulu aku tak suka tgk tau citer ne...coz entah la xde mood sgt nak tgk citer ne..al-maklumlah..time tu aku x tgk sgt tv...sekarang smpai jer kat umah..duk melepak jer kat umah..aku tgk TV je la jawabnya,....makan..tido..tgk tv...hahaha..membesarkan badan yang kecik nih...hahaha

okeylah..hari ni aku nk citer ckit pasal MERLIN..THE NEW ADVENTURE...ini lah kali pertama aku x miss tgk citer MERLIN..nampaknya sekarang dah masuk musim ke-3 neh..lagipun my love suka sgt tgk citer ne..tu yang membuatkan aku tertarik nk tgk tuh..sehari sejiwa la katakan..hehehe

yang menarik pasal citer MERLIN nih coz citer dye byk magik2 yang dihuraikan dan diselesaikan dengan pelbagai masalah..anyway pelakon-pelakon buleh tahan gak..memang hebat gak..aku suka citer2 yang penuh magik dan adventure...i like tau..hahaha...

tu sekarang aku x miss tgk citer ni kat DIVA UNIVERSAL (SALURAN ASTRO 702)...memang hebat dan best r....aku suka citer nih...i like....

t aku upload yer gambar2 pasal merlin tuk next posting...korang jangan lupa tgk yer.....hehehe

bye2....aku out lu....hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters