Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 14 Julai 2011

Bertukar Lagik :)

Alhamdulilah,nampaknya blog aku seklai lagi bertukar template..wah…yang ni Nampak simple je kan..hehehe..sebenarnya aku nak lari daripada blog yang serabut dan Nampak kusut..x suke2..akhirnya aku decide nk ubah semua template blog aku nih…atleast sedap mata memandang kan..hehehe…

Aku ambil masa dengan lebih kurang 1 hari nak ciapkan…sampai kul 3 pagi aku siapkan blog nih….akhirnya aku puas hati sangat2…memang puas hati giler asenya…walaupun Nampak simple tapi kemas dan ok jer…


Lantak r nk kata blog aku biasa…tapi aku dah cuba jadikan blog yang terbaikkkkk….

Okeylah…memandangkan aku dh ciap ubahsuai blog ni…so aku nak update dengan benda yang berfaedah2 jer…hahahaha…xde la nak mengarut2….

Okeylah..kat sni je la aku nak bermadah2….okay..t ad masa n topic baru aku nk update jer…hohohoo..

Love u korang….mmmmuuuaaaahhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters