Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 12 Julai 2011

drama Bella mengantikan Marimar


nampaknya semakin yang x sbr nak menyaksikan episod akhir Marimar yang sedang berlangsung di TV3 ini..actually sebenarnya aku x expert sgt nk tgk final coz aku sudah pun tgk kat youtube drama tu utk episod terakhir masa Sergio ngan Marimar kawin....so...aku happy mereka berdua kaweeennnn jugak akhirnya dan bebas dari penjahat yang bernama Angelika...perghhh..benci aku dgr nama tuh...hahaha..anyway....MARIMAR akan menamatkan episodnya pada 18hb Julai nanti..so korang jangan lupa tgk k....don't misss yaaaaa......



okeylah..memandangkan dah habis citer MARIMAR..so...bakal menyusul dalam slot TELENOVELA TV3 nanti adalah sebuah drama Latin...wahh..nampaknya kegemilangan drama LATIN dalam slot TELENOVELA TV3 kembali lagik.......kali ini,pihak penerbit TV3 akan menayangkan sebuah drama yang hebat iaitu drama yang bertajuk BELLA CALAMIDADES (beautiful but unlucky). Bella Calamidades (Cantik Tetapi Malang) telenovela bahasa Sepanyol yang dihasilkan oleh RTi Colombia untuk Telemundo. Ia sebuah kisah percintaan yang menarik tetapi berhadapan dengan nasib malang.Ia dibintangi oleh Danna Garcia dan Segundo Cernadas. Telenovela ini telah disiarkan lebih daripada 90 buah negara di seluruh dunia.Ia mempunyai 140 episod...waaaahhh..lamanyaaaaa...biasalah telenovela Latin kan..mesti panjang berjelar-jelar....

jangan lupa tgk yerrrr..cam best jer...hihihih...ia akan mulakan tayangan pada 19hb Julai nanti...hohoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters