Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 2 November 2010

study week : study or lepak ???

errmm..BORING asenya nk posting blog nih...ermm..namun..aku tetapkan nk posting gak..coz ramai pengikut aku nk tahu isu semasa tentang diri aku nih..cyeh..macam la aku ni popular sangat...tapi memang popular aper...tgk visitor blog aku nih..dh mencecah hampir 25000 pengunjung..wah terharunya....kepada yang still follow my blog..thanks a lot...hanya Tuhan saja yang dpt membalas jasa anda.....

okeylah..memandangkan di UUM sekarang nih merupakan minggu STUDY WEEK...selama 10 hari..so dah nama la STUDY Week..so kena study la...errmmm....ye ker..hehehe..tapi bagi aku..time STUDY WEEK ni la nk lepak n enjoy..coz nk ilangkan stress yang serabut kat dalam kepala nih....hehe

yelah..memandangkan sepatutnya STUDY WEEK ni kita kena membaca..so aku kena paham prinsip study week nih...oleh itu...masa time study week..walaupun enjoy..aku tetap study..al-maklumlah...final exam dh hampir dekat....hohohoo...final.final..nape la ko ader...kalu ko takderkan best....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters