Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 13 November 2010

keahlian NubhanFC

ALHAMDULILAH....

akhirnya dapat jugak aku kad keahlian NUBHANFC.Kadnya sudah lama sampai...maklumlah..aku sibuk n x sempat nk posting pasal kad keahlian NubhanFC ni..

aku kan bz ckit ngan final exam n x sempat posting ..hohohoo..sorry...

okeylah...setelah aku sampai kad keahlian NubhanFC ini,terkejut jugak aku..aku ingat kad apa..last2..tgk terpampang gambar Nubhan..so..kad keahlian Nubhan FC la...hohohoo.

okeylah..inilah contoh kad keahlian NUBHANFC....cantik kan....

dan kat bawah tu adalah no.keahlian aku..iaitu no 080078



selain itu,sempena buffday aku yang lepas,,,si NubuhanFC menghadiahkan aku sekeping kad buffday yang special lagi ditandatangan oleh si Nubhan..wah..bestnyer..terharu lak..hehehee..



apa-apa pun aku nk ucapkan ribuan terima kasih kepada Nubhan dan juga pihak pengurusan NubhanFC...kerana sempat menghantar kad keahlian dan juga kad buffday ini...ohohohoho...

thank a lot....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters